26 February 2013

Demi Kepentingan Sanggup Mendoakan Kemusnahan Agama,Bangsa Dan Tanahair Sendiri Kepada DAPig Laknatullah !!!

Kome tengok la apa dah jadi dengan orang melayu kita ni yang sanggup jual 'kunci' kepada bangsa asing disebabkan 'modal' yang tak seberapa demi 'kuasa' yang ditaburi golongan DAPig semata-mata nak melihat kemusnahan dan kejatuhan orang melayu di Tanah Melayu ini!!
Kita imbas kembali kenyataan Lim Kit Siang ketika peristiwa 13 mei 1969 dimana beliau melemparkan kata-kata yang sangat kurang ajar kepada bangsa melayu kita ketika itu..
Perkatan 'Malaisi' yang bermaksud 'Melayu Mati' dilemparkan oleh beliau cukup tidak dapat diterima oleh bangsa melayu pada ketika itu..
Namun belia muda zaman kini tidak peka dan kurang pendedahan menyebabkan segelintir golongan 'melayu' yang berpaling tadah disebabkan kehendak nafsu yang melampaui batas mereka tidak diperolehi maka wujud la ketidakpuashatian lalu mengugut memberontak untuk menjatuhkan serta sanggup mendoakan kemusnahan bangsa seagama sendiri musnah...

P/s:Kome pikirla dan timbal balik apa depa (DAPig) dah lakukan pada bangsa melayu!!sedor la wehhh!!!hangpa nk duduk bawah kaki deme ke??!!udoh deme pijok-pijok bangsa melayu,kome lagi nak sokong..udohnyer jadi kambing hitam deme (DAPig) la jawapnyer mcm la Anwar,MatSabu,Abby Abadi dan seteru2nya yang lain....hapah pun takde...apepuntakbolee...!!!
R.K.P