13 February 2013

GUAN ENG KENA BALING DENGAN BEKAS ABU ROKOK????

Kecoh satu masa dulu apa bila kepala Lim Guan Eng dilihat bertampal dan dikatakan ianya akibat daripada rasa cemburu isteri beliau yang juga merupakan salah seorang ADUN di negeri Melaka dan ianya juga dikatakan akibat dibaling dengan bekas abu rokok oleh isteri beliau.

Mula mula susah juga nak percaya, tapi bila dah ternampak gambar dr sumber yg dipercayai, kepercayaan tu datang dengan sendirinya pulak.

Mana tidaknya, bukan main mesra si Guan Eng ni peluk aci dalam gambar tu, siap pegang kat tempat yang takde dilapik lagi.

Tapi yelah, macam kata Nik Aziz, itu takpe sebab Guan Eng cina dan yang kena peluk tu india, sama juga macam kes Elizabeth Wong dulu, dah sampai nak berbogel pun masih ok lagi sebab bukan Islam, tapi itu bukanlah isu utama, isunya disini ialah dimana letaknya maruah seorang exco kerajaan negeri dalam situasi begitu?

Walau apa pun, kita boleh nilai sama sama macam mana perangai mereka ni yang sebenarnya.....
R.K.P