27 February 2013

Lagi janji Palsu Pembangkang Manifesto DAPig 2013 !!!

Inilah roghpernye janji-janji Pembangkang kepada rakyat bila dah takde modal nak meraih simpati undi dan sokongan rakyat.

Janji manifesto 2008 pun tak tertanggung,inikan lagi hajat lagi besar nak dipersembahkan kepada rakyat jika dapat menawan putarajaya pada 2013??? Simpan jer la angan-angan tu dalam mimpi boleh la...

Dalam propaganda manifesto DAPig 2013 lagi tak masuk akal dan rasanyer orang gila pun bila baca,jadi lagi sawan wehhh!!!

Hasil-hasil yang menjana ekonomi negara semua deme nak dilupuskan...gila ke apa depa (DAPig) ni...ish..ish..


R.K.P