Powered By Blogger

23 March 2013

Bakal CALON DUN Sg.Rapat Ipoh Beri 'BONUS' ???

Hahaha....RKP nak tergelak bila dapat tau ada gelombang manifesto buku 'JingGAY' nak dibawa masuk ke kawasan Seri Jaya,Jalan Gopeng, Batu Gajah bila terserempak 'Banner' terpampang besar gambar sdr.Radzi Bin Zainon bakal calon PAS DUN Sg.Rapat dalam keadaan tersenyum lebar sambil tangan menunjukkan isyarat tanda bagus bagi menyatakan sokongan terhadap manifesto 'JingGay' seperti yang korang boleh lihat dalam gambar diatas..

RKP pun tak faham dengan cara pemikiran sdr.Radzi ni bagaimana dia boleh menerima bulat-bulat dan percaya dengan khayalan manifesto 'JingGay' itu.
Sedangkan,kalo difikirkan secara logik akal mengenai dasar manifesto 'JingGay' ni memang jelas tak masuk akal..
Benda yang memang tak boleh dihapuskan nak dihapuskan.
Tapi cuba benda yang 'haram' nak dihapuskan,dan-dan itu lah deme claim perlembagaan lah,itulah,inilah.....ade saje akai fuckatan nak diperhalusikan.
Hummm....nanti kate bengap,marahkan orang..smua tak betul dan semua nak dikomplen puak-puak depa fuckatan rakyat ni.
Peranan PAS bila berlaku keadaan sedemikian,PAS hanya menganggukkan kepala membenarkan halal diharamkan dan yang haram dihalalkan janji perkara itu ada termaktub dalm buku 'JingGay' fuckatan.
Apa yang termaktub dalam kitab Al-Quran tak pulak depa nak perjuangkan sedangkan depa lagi mengutamakan polisi dasar yang dimuatkan didalam buku 'JingGay' berbanding kitab suci Al-quran.

Mike fikir-fikirkanlah mana yang seharusnya didahulukan dan mana yang seharusnya diutamakan...



TwitMe @redahkasipecah | fb : www.redahkasipecahpk@facebook.com