02 March 2013

Dah Melampau Artis ni..Meroyan Lebih !!!

Ketika rakyat Malaysia tengah bersedih dengan kehilangan pejuang bangsa kita yang telah gugur di medan tempur ade jugak kutu yang nk menganjing-nganjingkan lagi mcm si Abby Abadi srikandi kuat meroyan tak hengat!!!

Ape nak jadi lah dengan si Abby Abadi ni!!pangkal hati si Abby Abadi ni dah mcm orang kafir haram jadah DAPig!!
Suka-suka je mulut si meroyan celaka tak sedor diri ni!!dalam keadaan mcm ni pun nak amik kesempatan buat provokasi fitnah sesama umat islam..!!bangang btul la ko ni Abby!!
Langsung tak respek pada keluarga Allayarham..kalo ia pun gatal sangat pepet si abby ni nak buat fitnah kat orang,bagi la timing skit tanda hormat ko pada jenazah tu..
Benda tak jadi kat ko punya famili Abby!!!kalo jadi kat ko....fuhhh!!!tak tau la nak ckp mcm mane respon rakyat setelah apa yang ko meroyan kan kat orang sebelum ni...


R.K.P