Powered By Blogger

13 March 2013

Inilah Contoh Pemimpin Perak !! @najibrazak @zambryabdkadir @azwanbro @tunfaisal

Kita tidak pernah ambil tahu ketika waktu kita tidur,ada insan yang bersengkang mata hingga ke pagi semata-mata untuk memastikan kesejahteraan dan kemakmuran rakyat di negeri khususnya di negeri perak.
Itulah yang berlaku kepada MB Perak yang sanggup bersengkang mata dan tidak mengenal erti penat demi memastikan kemenangan kerjaan BN menejelang PRU13 tak lama lagi.
"Saya hanya tidur sekitar 4 jam sehari dan selebihnya digunakan untuk berkhidmat kepada rakyat"kata Dr Zambry Abd Kadir,MB Perak yang sangat disayangi rakyat Perak yang kini giat mengatur persediaan menghadapi PRU 13 nanti.
Kerja keras dilakukan untuk kesejahteraan dan kemakmuran Rakyat Perak sejak menjawat jawatan MB pada 2009 ternyata membuahkan hasil apabila majoriti rakyat sangat-sangat berpuas hati dengan kesungguhan ditunjukkan kerajaan pimpinan BN.
Rata-rata rakyat apabila ditanya,majoriti menjawab "kami sayangkan Zambry,tiada pengganti selepas ini lagi dan kami akan terus menyokong kuat"..
Mengulas mengenai senarai bakal calon BN yang bakal bertanding dalam PRU13 ini diperingkat akhir dan akan diumumkan oleh PM sendiri ujar beliau.
BN negeri sentiasa melakukan pembaharuan dalam usaha memberi khidmat terbaek kepada rakyat.


TwitMe @redahkasipecah | fb : www.redahkasipecahpk@facebook.com