Powered By Blogger

27 April 2013

GEMPAR !!! Calon BN N.34 Sangat Dialukan Masyarakat India Bukit Chandan ??? @NajibRazak @ZambryAbdKadir @pemudaperak @teammediaperak @umnoonline @umbonline @hanafiahman @tunfaisal @hairul_own @ErwinMukhriz @BERNAMA @sinaronline


RKP menghadiri satu majlis bertempat di Kuil India di Bukit Chandan pada malam tadi 26 april 2013 lebuh kurang jam 8.30 mlm.
Majlis yang dipengerusikan oleh Ketua Pemuda MIC Bukit Chandan dan selaku Naib Pengerusi Pemuda MIC Perak Sdr.Ramachandran menyambut kedatangan dalam sesi lawatan Calon N.34 Bukit Chandan Sdr.Maslin Sham Razman disambut mesra dan meriah penduduk kaum india di sini.




Sebagai wakil kepada kaum india setempat,Sdr.Ramachandran menyatakan 100% sokongan padu kepada BN khususnya kepada calon Sdr.Maslin Sham Razman yang akan bertanding di DUN N.34.




Dalam sesi ucapan Sdr.Maslin Sham,beliau begitu ambil berat dan prihatin dan menyampaikan amanat PM mengenai dasar-dasar kerajaan dan manifesto BN 
yang akan dilaksanakan jika BN mentadbir kelak. Didalam petikan ucapan PM pagi tadi di Arena Square,Kuala Kangsar dalam sesi lawatan ke Perak,manifesto BN kali ini memberikan lebih manfaat kepada rakyat tidak mengira kaum dan bangsa.





Calon N.34 Bukit Chandan,sdr.Maslin Sham Razman di kalungkan bunga dan dihadiahkan sepasang kain sutera tanda penghargaan dan sokongan dari masyarakat india di Bukit Chandan.