02 April 2013

KECOH !!! VIDEO SEKS NURUL IZZAH TERBAEKK ????

   
KECOH!!apabila Saifuddin Nasution mendedahkan ada rakaman video skandal seks anak kepada Anwar, Nurul Izzah. Hebat di blog-blog pembangkang yang menyatakan rakaman video itu bakal didedahkan oleh blogger BN.



Apa ke bodohnya puak pembangkang ni? Kami tak ada pun menyentuh atau terniat sedikit pun nak dedahkan kegiatan tidak bermoral Izzah. Cukuplah dengan perlakuan sumbang bapanya, Anwar. Dah cukup geli geleman aku tengok Anwar dok usap 'anu' mangsa liwatnya tu. Itu pun masih tak percaya yang lelaki dalam rakaman itu adalah Anwar.

Banyak lagi la isu yang boleh kami mainkan. Tentang penjualan aset kerajaan negeri Selangor, Kedah, Penang dan Kelantan. Tentang rasuah yang berlaku dalam pejabat Menteri Besar, terutama projek yang melibatkan direct nego. Tentang skandal seks pemimpin pembangkang pun tak habis nak main lagi ni. Ish! Tak ada kerja lah nak main isu bodoh pasal Anwar ni. Bukan cun sangat pun.

So, puak terdesak pembangkang janganlah lepas ni fitnah kami pulak yang keluarkan rakaman Nurul Izzah tu. Ternyata yang Saifuddin Nasution ada niat nak hebahkan rakaman tersebut. Belum keluar lagi Saifuddin yang sibuk pertahankan Nurul Izzah. Mesti di dah tengok dulu ni.

Apa kata puak haram pembangkang??