Powered By Blogger

26 April 2013

Terbukti Calon "Winnable Candidate" DUN N.34 Bukit Chandan ??? @pemudaperak @zambryabdkadir @hairul_own @erwinmukhriz @teammediaperak @bnyvperak @tunfaisal @umnoonline @umbonline


RKP ingin berkongsi mengenai calon "Winnable Candidate" Barisan Nasional DUN N.34 Bukit Chandan iaitu Sdr.Maslin Sham Razman.
Berita gembira ini disambut dengan penuh rasa syukur.Tanpa berselindung, secara jujur dan amanah, rata-rata anak muda dan jentera UMNO/BN Kuala Kangsar berasa sangat selesa dengan cara dan pendekatan yang digunakan oleh Saudara Maslin sepanjang perkhidmatan beliau sebagai Ketua Pemuda UMNO KK dan mantan Ketua Pemuda UMNO Perak (dan sekarang EXCO Pemuda UMNO Malaysia).

Beliau diantara muka baru yang dicalonkan sebagai Jentera Calon PRU13 Barisan Nasional. Penerimaan penduduk di Bukit Chandan sangat memberansangkan terutama dikalangan golongan belia di sana. Perwatakan lembut, senang berurusan serta tidak suka bermusuhan dalam kalangan ahli UMNO - menjadikan Maslin Sham Razman sebagai pilihan tepat untuk calon wakil rakyat DUN Bukit Chandan mewakili BN pada PRU 13 ini. Tidak banyak bercakap, tetapi kuat bekerja amat disenangi golongan muda dan veteran. Dihormati oleh parti lawan dan kawan.