28 January 2014

MESTI BACA [part1]-Artikel Presiden CPAM buat PR terDUDUK ??? @najibrazak @khairykj @Huan2U @MyCPAM @tunfaisal @teammediaperak @hairul_own @umnoonline @Zeekay15


Salam perjuangan dari RKP untuk semua rakyat Malaysia....


Pagi tadi RKP ade membaca kenyataan didalam akhbar tempatan berkenaan 
" Pelan Damai PR dengan BN " yang dirancang oleh DSAI  ingin bawak berbincang...

PATUT ke diberi lagi peluang selepas ape yang terjadi pada PRU-13 yang lepas...!!!         
                          

Jawapnyer....

Tiada lagi kompromi buatmu DSAI pengkhianat negara harus ditegaskan dengan lantang dalam peracangan perbicangan PERMUAFAKATAN NASIONAL yang disuarakan DSAI.
Anwar dah takde modal moral langsung dah,politik pun dah lingkup tapi itu pun tak sedar lagi diri dan tak bersyukur masih dapat menghembuskan dan menghirup udara di dunia ni...kalo nak diikutkan DAH LAMA DAH kojol DSAI ni!!!
Itupun masih juga nak amik kesempatan dalam kesempitan..dan-dan pulak DSAI suarakan nak buat pelan damai dengan BN...


KENAPA BARU SEKARANG ??? ... keADILan konon....puihhhhh!!!


RKP ingin kongsi rumusan artikel "Between the Devil and the Deep Blue Sea" 

didalam blog Presiden Centre of Political Awareness Malaysia (CPAM),Datuk Huan Cheng Guan mengulas tentang insiden isu DSAI tidak dibenarkan masuk ke Jepun
baru-baru ini sungguh memalukan apabila DSAI langsung tidak tampil memberi kenyataan rasmi berhubung insiden dia tidak dibenarkan memasuki jepun,malah yang tampil ke hadapan memberi kenyataan umum yang konon-konon nak meneutralkan keadaan si Penasihat parti biaDAP, Lim Kit Siang juga pada masa yang sama sempat menafikan bahawa tiada perpecahan di dalam fuckatan rakyat seperti yang digembar-gemburkan...

"Takkan Nak Mengaku Tahi Sendiri Dah Berak Kat Tengah Jalan"...

Lagipun memang dah diketahui umum pemimpin tinggi fuckatan rakyat terkenal dengan
kaki auta,kaki sailang dan ikut suka mak bapak diorang je lemparkan tomahan dan tuduhan

yang tidak berasas sesiapa saje yang dianggap pesaing dan musuh.Namun dari dulu sehinggalah selepas tamat PRU-13,pemimpin tinggi PR masih tidak dapat membuktikannya semua main ikut sedap mulut depa jer...

Itupun masih ada lagi kutu-kutu penyokong pembangkang yang tak sedar diri lagi...memang BEBAL!!!..........




Nantikan sambungan [PART2]......