Powered By Blogger

21 February 2014

PEMIMPIN PEMBANGKANG 'SURRENDER' DENGAN PM @NajibRazak ??? @MyCPAM @Huan2U @SemutInfo @tehpohtiang @mymassa @teammediaperak @hanifhanif8 @SoloRideJer

Mengulas kenyataan Presiden Pusat Kesedaran Politik Malaysia (CPAM) Datuk Huan Cheng Guan didalam artikel
"MALAYSIA'S ECONOMY TURNS THE CORNER" mengenai kekecohan dikalangan para pembangkang PR mengekploitasikan isu ekonomi negara bertujuan menghasut rakyat dan ingin menjatuhkan reputasi pemimpin utama negara tetapi sebenarnya langsung tidak memberi kesan yang negatif dan menggugat kewibawaan Perdana Menteri kita yang berjaya membuktikan beliau mampu memperbaiki dan memperkukuhkan lagi keadaan kedudukan ekonomi negara dengan baik, efisyen dan lebih maju dari sebelum ini.

Lihat saja keadaan ekonomi sekarang yang kini  berkembang baik lebih dari jangkaan kuarter tahun 2014 bagi suku penggal ke-4 melonjak dari  4.7% kepada 5.1%.

Syabas dan tahniah diucapkan kepada YAB Perdana Menteri Dato'seri Najib Razak yang juga berjaya dari aspek pengurangan dari sudut jumlah rakyat Malaysia yang menganggur dan jumlah negeri dimana penduduk nya sebelum ini di paras tahap kemiskinan terbukti jelas menunjukkan betapa prihatinnya PM dalam menangani isu ekpnomi negara kearah Malaysia negara elit.