Powered By Blogger

20 March 2013

GEMPAR !!! Nizar Jamaluddin Di Sahkan Mengidap Penyakit Sindrom ???




Nizar Jamaluddin disahkan mendapat penyakit seperti yang dihidapi Abby Abadi iaitu sejenis sindrom " Kuat Meroyan " sebab mendakwa beliau masih Menteri Besar Perak.

Katanya, keputusan sama ada negeri ini akan ditadbir di bawah kerajaan baru atau menghadapi pilihan raya semula......,

‘‘Saya masih MB Perak dulu,Kini,Selamanya......,” 

jelas Mohammad Nizar dah terkena sindrom meroyan dan gila jawatan dan gila kuasa.
Nizar melahirkan rasa kurang senang terhadap titah sultan meyuruh bubar adalah tidak berdasarkan undang-undang.

‘Tuanku kata mohon bubar segera,tapi saya tak setuju dan mohon derhaka pada baginda".

‘‘Saya kurang setuju berkenaan keputusan tuanku mohon bubar dan saya tak boleh menerima ketetapan tuanku. Saya kurang faham budi bicara tuanku dan tentunya ia satu keputusan yang tidak adil dan berat sebelah,” katanya.








Psstt: Sudah Sasau ini olang!!..masih lagi bermimpi nak jadi MB.......Cukup-cukup sudah 11 bulan porak-perandakan Perak.....tak sedor-sedor diri!!