05 March 2013

Ini Yang Dikatakan Bangang Dan Bahalol !!!

Ada seorang anak watan Malaysia yang memperlekehkan kematian 2 orang anggota VAT69 perwira bangsa kita yang terkorban di lahad datu..
Sukahati mak bapak ko je buat kenyataan mcm tu seolah-olah si mamat ni macam berada sama ketika kejadian berlaku!!
Aku rasa mamat ni pun cai pembangkang fuckatan rakyat jugak sbb dia buat kenyataan tu lebih kurang mcm kenyataan yang tian chua sialan tu keluarkan...
Pada aku,tak patut dia pertikaikan kematian 2 anggota VAT69 yang sanggup berkorban nyawa demi tanahair tercinta..senang-senang je mamat ni kata, "anggota VAT69 yang mati,macam saje nak bunuh diri serah nyawa pada pemberontak sulu"
Mmg kalo teman terserempak mamat ni,tak cukup tanah dibuatnya teman sekolah kan dia...
Rugi mak bapak ko je hantar sekolah tinggi-tinggi...!!!bangang punya budak!!!
R.K.P