03 March 2013

PANAS !! Tipu Lagi Rakyat ...!!!

Lagi pasal manisfesto PR yang x masuk akal...semuanya nk diturunkan..dunia makin moden wehh bukan makin mundur...kos hidup makin naik la...kena la majukan diri kalo x nak dibendung dgn kemiskinan...
yang buat teman paling sakit hati tu,kenapa PR nak tunggu tawan Putrajaya baru nk buat dasar-dasar manifesto khayalan depa tu!!!kenapa tak buat sebelum ni kat Penang,Selangor dan Kelantan!!!tak semestinya nk tunggu tawan Putrajaya baru nak buat...lagi satu teman tak boleh terima,ada juga kutu yg percaya depa ni..
Tu lah sifat melayu yg takkan maju sampai bila-bila...
Tapi bila orang lebih skit,mula lah x puas hati kata itu ini macam-macam fitnah dan sumpah seranah dengki sbb depa tak dapat...mcm mana nk dpt kalo xde nk usaha cari jalan..nak kena suap je memanjang letih lerrr...sampai bila???

Korang renung betul-betul Keratan akhbar Manifesto PR tu....pikir lah sendiri samada memajukan ataupun memudaratkan agama,bangsa dan tanahair kita......!!!!


R.K.P