19 April 2013

P062-Sg.Siput !!! Gerakan " Ops Harimau Belang " DiLancarkan ??? @NajibRazak @ZambryAbdKadir @AzwanBro @teammediaperak @pemudaperak

RKP dapat makluman satu kejadian dipercayai didalangi oleh puak yang tidak suka akan parti Barisan Nasional cuba hendak mengelirukan pengundi-pengundi disamping bertujuan mensabotaj untuk menjatuhkan kredibiliti calon BN P062 Dato'Zul apabila 2 kain rentang di persimpangan hospital sg.siput di pasang malam kelmarin dan pagi semalam bertulis "Kami Tidak Menyokong Dato'Zul Menjadi Calun N21 Lintang " & " Kami Tidak Suka Datuk Zul Sepenuhnya ".

"Siapa Dalang nya ?? ".....

Perkara yang sebegini mana mungkin akan terjadi dikalangan penyokong BN sendiri kerana seperti yang kita sedia maklum,majoriti penduduk di sg.siput mahu kemenangan di parlimen dan dun dimenangi oleh Barisan Nasional dan tidak mahu menyokong dan diperintah oleh pakatan pembangkang.
Bila RKP imbas kembali mengenai pendedahan surat rasmi Ops Harimau Belang adalah sbg satu gerakan konspirasi Pembangkang telah terbongkar,jadi jawapan kepada persoalan diatas sememangnya kome sendiri pun dah boleh agak...idok gitu???....

Jadi malaslah RKP nak ulas panjang-panjang berkenaan isu ni....RKP nak bawak kome semua berfikir sejenak......"Macam mane gaya pemikiran puak-puak seperti pembangkang ini berfikir,hah???
Bile orang tegur,nanti dikate pulak teman ni "busybody"...tapi kalo tak ditegur....kena juge kat kite ni....macam tu kah pendekatan yang deme ni diterapkan oleh parti bulan terang,hah ???!!!......

Namun tindakan pantas team gerak gempur pemuda BN/UMNO dan belia sekitar kawasan Kg.Terosor melancarkan gerak kerja penerangan isu berkait kepada penduduk setempat agar tidak terpengaruh dengan propaganda licik seperti itu...Syabas Pemuda!!!

***Agama lari pegangan,MaruahBangsa mudah ditawan,Tanahair menjadi pajakan.....tiada lagi perjuangan....Melayu!!!

TAKBIR.....!!!!!