05 April 2013

TERKINI !!! PR Buat Kecoh Di Kompleks KDN Ipoh ??? @zambryabdkadir @tunfaisal @teammediaperak


RKP dapat info dari sahabat yang kebetulan berada di kompleks KDN Ipoh apabila sekumpulan Badan NGO yang dikenali sebagai BaRa (Bantah Anugerah Rakyat Asing) datang secara beramai-ramai membuat kecoh di hadapan pejabat Pendaftaran (JPN) lebih kurang pukul 3 petang selepas solat jumaat.
Tujuan depa ni serbu ke JPN bagi menghantar memorandum bantahan dan meminta siasatan dijalankan berhubung kad pengenalan palsu.
Ish...ish..ish...entah dari mana depa ni dapat info...nak main langgar je...
Kalo dilihat dalam gambar,wakil dari kaum melayu yang ramai datang buat kecoh....ape la kome ni...puak yang lain tepuk tangan kat belakang.

Dalam pandangan RKP,deme ni (BaRa) lebih kurang sepupu sepapat geng-geng NGO yang tak setuju dengan dasar kerajaan pendek kate deme ni keluaran pembangkang la jugak...
Saje buat wayang nak kalih perhatian umum..

 
entah sape 'mastermind' yang meng'kambinghitam'kan deme ni....

adussss....buat malu orang melayu je wehhh.....dah la pakai ketayap plak tu....ingat kan baik la budi bahasanya rupenyer lagi terukkk.....
Apapuntakboleee........