Powered By Blogger

29 March 2013

Dulu Tok guru..Kini Tok Angguk ???

Dulunya Nik Aziz memilih parti PAS sebagai wadah perjuangan,tetapi tidak kini kerana nik aziz menegakkan islam menurut acuan pemikiran kepimpinan fuckatan rakyat dan tidak lagi melaksanakan semua suruhan malah mengingkar suruhan dan perintah Allah.

Pemimpin PAS kebanyakannya kini tidak ikhlas dan tidak telus malah menjadi tamak haloba dengan habuan yang ditawarkan oleh kepimpinan fuckatan rakyat durjana.

Nik aziz kini tidak lagi bercakap berlandaskan qur'an dan hadith malah ikut sedap mulut dan mana yang lojik diakal nya.
Kini Nik aziz menidakkan siapa yang tahu nabi ada janggut,sebab semua orang tak tengok.Nik aziz kini kurang mempercayai sunnah dan selalu menafikan perkara yang telus dan adakalanya nik aziz turut meperlikan sunnah sebagai tidak logik di akal fikiran.

Nik aziz dulunya seorang yang dipandang tinggi ilmu agamanya tapi kini beliau hadir ke ceramah hanya menyatakan fitnah semata-semata dan bukannya dakwah islamiah.
Umumnya kini rakyat di Kelantan tidak lagi mengagungkan nik aziz selepas kejadian solat hajat beramai-ramai nik aziz meminta dan mohon pada Allah agar memusnahkan bangsa seagama semata-mata kepentingan politik fuckatan rakyat.
Nik aziz kini seperti menjadi pengampu kepada fuckatan rakyat dan selalu berdiam diri dan mengiyakan seolah-olah membenarkan tindakan mana-mana yang dilarang didalam hadith atau quran samada secara terang atau tersembunyi.
Nik aziz kini mula bimbang takut kehilangan kuasa dan tidak rela berundur jelas sekali menunjukkan kersesahan dan bimbang takut kuasa dimiliki hari ini akan hilang apabila kerajaan BN merampas semula Kelantan selepas PRU13 kelak.
Kerana takut hilang kuasalah maka nik aziz sanggup membenarkan konsporasi fuckatan rakyat untuk menjatuhkan agama sendiri.nik aziz rela membenarkan tindakan yang sadis dan jahat fuckatan rakyat berlaku di negara kini,kerana takut hilang kuasallah nik aziz mengizinkan itu semua.
Kini jika dilihat,nik aziz menjadikan parti sebagai wadah mencari makan dan bukannya sebagai wadah perjuangan.


TwitMe @redahkasipecah | fb : www.redahkasipecahpk@facebook.com