Powered By Blogger

29 March 2013

PAS PUN TAKNAK KALAH Dengan PKR ???

Hahaha..itulah yang terjadi tengah hari bila RKP dapat info dari sahabat di area ipoh yang mana di pengkalan,ipoh digegarkan dengan kemunculan sebuah treler besar masuk membuatkan penduduk di kawasan tersebut terkejut dan lari ketakutan apabila jika dilihat pada badan treler tertera lambang bulan putih besor.
Ingatkan menerangkan lagi kawasan pengkalan tu,rupenyer membuat penduduk kelam kabut jadinya kerana sesuka hati makbapak 'PAS' ni main langgar-langgar kawasan dengan treler entah dari mane depa 'cekau'..
So jika dilihat,RKP berpendapat PAS pun tidak mahu kalah dengan langkah berkempen yang didahului oleh fuckatan Dapig yang juga berekempen dengan cara yang sama dalam siri jelajah rakyat tempoh hari..
Masing-masing nak tunjuk kehebatan dungu depa dengan cara menjadikan treler sebagai modal nak meraih undi simpati di siri jelajah depa.
Ternyata suasana di pengakalan pada tengahari tadi menjadi lengang sejurus beberapa minit treler "bulan terang" itu tiba..
Kalaulah teman yang menjadi penganjur siri jelajah tersebut yang tak kena dengan keadaan suasanan masyarakat di kawasan pengkalan tu,teman pakat cabut yop!sebab takde sambutan langsung seperti didalam gambar yang anda lihat..cuma penyangak-penyangak PAS yang taksub berlegar-legar di kawasan treler nak menampakkan kononnya ade orang yang simpati dengan cara kempen depa tetapi tidak sama sekali!!
Hahaha......udoh-udoh la tu..bawak-bawak pergi menyeru rakyat kejalan yang diredhai Allah bukannya dengan cara begini...


TwitMe @redahkasipecah | fb : www.redahkasipecahpk@facebook.com