Powered By Blogger

12 March 2013

PANAS !!! DAPig PERAK BERPUAK-PUAK ???

Parti DAPig Perak sudah bergolak dan ada perselisihan fahaman idea di antara Ngeh Koo Ham yang dibidas oleh M Kulasegaran kerana Ngeh mengkritik secara terbuka.
Ngeh yang tamak ingin bertanding di dua kerusi pada PRU13 nanti tidak digemari sedangkan pimpinan pusat DAPig telah menetapkan supaya memberi peluang lebih ramai calon bertanding.
Ngeh cuba menafikan dengan membuat pusingan 'U' berkenaan isu yang dibangkitkan sebenarnya tentang Kulasegaran tidak dijemput menyampaikan ceramah bukannya isu yang dibangkitkan kulasegaran.
Ternyata Ngeh memang kaki putar alam tidak mahu mengakui apa yang terjadi.
Ngeh juga dikatakan mengeluarkan kenyataan cubaan merendahkan martabat kaum india dengan mengatakan "mereka sudah dibeli dengan wang,kambing dan arak"..memang agak kurang ajar kenyataan Ngeh itu.
Kulasegaran turut menyatakan rasa tidak puas hati terhadap kenyataan Ngeh.
Hubungan mereka (DAPig) sudah sampai tahap kritikal untuk menghadapi PRU13 malah keretakan itu sudah lama pun berlaku namun DAPig pandai membuat pusingan 'U' tetapi hakikatnya hari-hari ada masalah.
Tindakan Kulasegaran yang dilihat cuba melepaskan kemarahan kepada Koo Ham dan Kor Ming melalui laman sosial twitter menunjukkan keadaan yang semakin parah dan masalah berpuak-puak dalam DAPig Perak.



TwitMe @redahkasipecah | fb : www.redahkasipecahpk@facebook.com