Powered By Blogger

20 March 2013

PANAS !!! Hasan Ali Bantai UMNO Perak ???






















"semua barisan gerak gempur UMNO & Barisan Nasional Perak perlu wajib tolak habis-habisan Pakatan Rakyat terutama Anwar Ibrahim!!!,kerana menyokong pakatan rakyat umpama seperti menghumban diri ke dalam dunia yang tak pasti kesudahannya dan pasti tiada sudahnya dan hanya merugikan diri sendiri,keluarga,warisan,agama,bangsa dan tanahair."-Hassan Ali



Teman ade menghadiri satu program penerangan yang dianjurkan UMNO Negeri Perak.Lebih kurang 150 wakil dari setiap bahagian di negeri Perak hadir.
Majlis yang disempurnakan oleh YB Dato'Ahmad Maslan (Menteri di Jabatan Perdana Menteri & Ketua Penerangan UMNO Malaysia) menyaran kepada wakil bahagian agar berjuang habisan-habisan untuk mengempur serangan fitnah dan hasutan pembangkang di Perak agar tidak ada ruang seinci pun diberikan kepada pembangkang Perak.
Dimajlis tersebut Datuk Hassan Ali ADUN Gombak Setia yang juga bekas 'hardcore' PAS dijemput untuk memberi penerangan tentang PAS masa kini.
Dalam sesi ucapan,beliau menegaskan yang rakyat patut tolak PAS kerana PAS sekarang bukan macam PAS sebelum ini.
PAS sekarang taksub kepada pemimpin dan bukannya kepada agama,bangsa dan tanahair.
Mengikut beliau lagi,hanya omong-omong kosong yang ditaburkan oleh PAS yang seperti kita tahu diperkudakan oleh DAPig dan fuckatan rakyat.
Namun disebabkan 'status',kuasa dan kepentingan peribadi maka dengan itulah PAS terpaksa mengikut telunjuk fuckatan rakyat.
PAS ibarat menjadi seperti tiada tempat dan hanya menjadi boneka DAPig dalam melancarkan kempen bagi kepentingan parti cina tersebut.
Banyak tokoh ulama agama kesal pernah terlibat berjuang dengan PAS.
Kebanyakan penceramah-penceramah PAS berlatarbelakang kan tidak berapa elok ujar Datuk Hassan Ali.






TwitMe @redahkasipecah | fb : www.redahkasipecahpk@facebook.com