Powered By Blogger

30 January 2014

MESTI BACA [PART 2] Presiden CPAM Buat PR terDUDUK ??? @Najibrazak @Huan2U @MyCPAM @umnoonline @tehpohtiang @hairul_own @teammediaperak

Salam 1 Malaysia dan salam perjuangan...

RKP ingin menyambung tentang rumusan artikel yang ditulis sendiri oleh Presiden Centre of Political Awareness Malaysia,Datuk Huan Cheng Guan didalam blog beliau yang bertajuk "Between the Devil and the Deep Blue Sea"  mengenai Parti Islam seMalaysia iaitu PAS.

Mana PAS ??? senyap je......



Sikap sebenar yang diperlihatkan sebenar-benarnya wajah parti PAS yang umpama "Melontar Batu Sorok Tangan Dibelakang" dan seperti "Tikus Mondok" patut diberi nama gelaran pada penyokong mereka yang dah murtad ini!!
Bayangkanlah ada satu isu tahun lepas tak silap pada awal Januari 2013 mengenai insiden Kes penguatkuasaan Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) dikekang oleh Menteri Besar Selangor si Khalid Boroi melayu yang tak sedar diri tu.
APA yang PAS buat mengenai isu gambar disebelah ini???

Berjuang Untuk AGAMA ???

Penyokong-penyokong parti PAS kini tidak lagi boleh dikatakan memperjuangkan AGAMA tapi sebenarnya para penyokong lebih taksub dalam memperjuangkan pemimpin PAS iaitu Tuan Haji Tuan Guru Paling Atas Di Malaya Hadi Awang yang pernah menulis buku tentang perjuangan syiah suatu ketika dulu telah dijumpai ketika peristiwa "MEMALI".

Tuan Guru Haji Hadi Awang sanggup murtad apabila bersekongkol dengan pemimpin kafir DAPig untuk mengubah dan menokok tambah kata-kata ALLAH dalam terjemahan ayat Al-Quran mengenai isu Khalimah Allah.





  •  










APA sudah jadi dengan PAS ????

rugi je pakai  lebai atas kepala tapi yang sebenarnya manusia bertopengkan syaitan durjana laknatullah...!!!wallahualam...







Nantikan Sambungan PART 3 yang lebih banyak pendedahan....