Powered By Blogger

21 April 2018

ISU PANAS DUN N02 KOTA PUTERA!!! Rintihan Suara Orang Muda Kota Putera ??? @NajibRazak @idrisjusoh @umno_besut @umnoonline


#TokseyAbeAdi


Orang Muda Kota Putera menyuarakan bahawa mereka menginginkan supaya kebajikan Orang Muda Kota Putera tidak tersisih.


Sepanjang tempoh di bawah pemerintahan mantan YB Abe Adi selaku ADUN Kota Putera, sebagai Orang muda di Kota Putera ini tidak nampak lagi pembangunan khusus kepada golonga. orang muda . Ertikata yang lain ,Orang Muda Kota Putera disiishkan.

Ini menjadikan kerisauan terhadap jaminan masa depan orang muda akan datang.Sebarang program yang berbentuk lebih ke arah orang muda tiada diberi pendedahan khusus serta dijalankan di Kota Putera.

Jangan sampai anak muda menjadi perosak negara.Demi menjaga keamanan,golongan anak muda amatlah dititikberatkan dalam memajukan negara.Anak muda merupakan aset negara yang amat besar dimana kami inilah yang bakal memimpin negara Malaysia.

Bagaimana nak orang muda menyokong Abe Adi untuk terus kekal sebagai ADUN Kota Putera kalau kebajikan Orang muda pun tidak terjamin inikan lagi Abe Adi dalam ucapannya pada pelancaran Manifesto BN Parlimen Besut semalam,menabur janji janji ‘capati’ serta ‘Manipulagi’  bahawa ingin memajukan kawasan Kota Putera sedangkan Orang muda dipinggirkan begitu sahaja. 

Orang muda sekarang bukan hanya sekadar pemerhati pada PRU14, tetapi mereka juga bakal penentu kepada masa depan generasi ini khususnya di Kota Putera. Malah orang muda juga merupakan peranan yang lebih besar dalam menentukan hala tuju negara.


Jadi,khabarnya golongan Orang Muda Kota Putera tidak menyokong sama sekali sekiranya Abe Adi  di Calonkan untuk kekal di DUN N02 KOTA PUTERA PADA PRU 14 yang akan datang ini.


P/s: Bukan golongan  orang muda sahaja rasa terkesan malahan di semua peringkat kawasan Kota Putera.Hal ini membuatkan hidup Orang muda dan rakyat di kawasan Kota Putera berada dalam keadaan terkontang-kanting.



#TOKSEYABEADI

#TOKSEYABEADI 

#TOKSEYABEADI

#TOKSEYABEADI


#KemanakahnasibOrangMudaKotaPutera

#suaraOrangMudaKotaPutera

#Kaminakhakkami



sumber