Powered By Blogger

21 April 2018

PANAS !!! ISU DUN KOTA PUTERA !!! SIAPA AKAN GANTI ABE ADI DI DUN N02 KOTA PUTERA ??? #TokseyAbeAdi @NajibRazak @idrisjusoh @umno_besut @umnoonline

PRU 14 bagi DUN Kota Putera N.02 akan menyaksikan siapa bakal calon BN yang menjadi pilihan ‘Orang Muda’ kawasan DUN Kota Putera samada  diantara penyandang, ABE ADI atau ada ‘individu’ calon baru yang lain kini sedang ‘viral’ digembar gemburkan bakal menggantikan tempat ABE ADI.

Dari segi sokongan memang orang muda  khususnya di kawasan DUN Kota Putera tetap setia bersama Barisan Nasional...namun rata-rata orang muda disitu meluahkan rasa keluhan kekecewaan yang agak ‘terkesan’ dgn tampuk perwakilan mantan YB yang lepas dan menegaskan TIDAK AKAN MENGUNDI UNTUK ABE ADI.

Tidak ada langsung pendekatan yang khusus ditonjolkan bagi pembangunan ORANG MUDA kreatif & inovatif diterapkan sepanjang ABE ADI dilantik menjadi wakil kepada rakyat di kawasan DUN Kota Putera N.02.


persoalannya...


APAKAH NASIB ORANG MUDA KOTA PUTERA 

AKAN DATANG???


P/s: tapi kita jangan mudah alpa dan lupa...musuh sanggup lakukan apa sahaja untuk menpertahankan kuasa...


*** Nantikan pembuka kata dari RKP tentang siapa ‘individu’ yang dimaksudkan dimana bakal menggantikan ABE ADI sebagai wakil kepada rakyat & ORANG MUDA yang BARU di kawasan DUN Kota Putera N.02 dalam sedikit masa lagi...Teruskan berjuang mempertahankan Barisan Nasional DUN Kota Putera ...demi Agama Bangsa dan Tanah Air... 



sumber